Wciąż jeszcze fotografuje eksperymentując formą, treścią, faktem i fikcją. Fotografia tradycyjna, cyfra i hybryda, to jego warsztat. Z uporem kultywuje otwarte i niekończące się cykle: Dyskretna tożsamość (2018), Kaplice (2017), Globalizacja i indywidualizm (2017), Autopsja subiektywna (2016), Drzewa i kamienie (2016), Dualizm fotografii (2015), Ortofory pararzeczywistości (2015), Poszukiwane (2014), Skamieliny (2013), Fotografia chromatyczna (2013), Negatywy cyfrowe (2013), Kiczo-Akt (2012), Neurony historii (2011), Herby i totemy (2011), Spotkania (2010), Fotorysunki (2009), Nostalgia (2008), Fotografia fourierowska (2007), Ukradzione zdjęcia (2006), Nie na żarty (2005), Własne ślady (2004), FOTO-MEDIUM-ART, dedykowane Jerzemu Olkowi (2004), Fotografia chromoskedastyczna (2003), Autoportrety (2002), Koła i kwadraty (2001), Technika pseudosolaryzacji wielokrotnej (2000), Ładne zdjęcia (1999), Nieudane zdjęcia (1998), Ćwiczenia plenerowe (1997), Niepierwsza miłość (1996).